Παρασκευή, 15 Απριλίου 2011

Πόσες αποδείξεις θες;


Μέχρι τις 2 χθες το βράδυ μετρούσα αποδείξεις.
Λίγο μετά τα 10.000 ευρώ, ο υπολογιστής κλείνει και εγώ μένω να ανοιγοκλείνω βλέφαρα ελπίζοντας να έχω κάνει save όχι πριν τα 7.000. Ο υπολογιστής άνοιξε ξανά, αλλά το αρχείο έλειπε. Έτσι, οι αποδείξεις αποφάνθηκα ότι είναι ΄πάνω-κάτω΄ 21.000 ευρώ. Αρκεί το ΄πάνω-κάτω΄ σε μια χώρα άνω-κάτω;
Βαρέθηκα να υπολογίζω χρήματα, βαρέθηκα να μετράω αποδείξεις  για να αποδείξω ότι είμαι νόμιμη, όσο νόμιμη ήμουν τόσα χρόνια άλλωστε, περισσότερο νόμιμη από το 40% (τουλάχιστον)  που φοροδιαφεύγει τέλος πάντων. Η Πισσάκη να έχει ξαπλώσει πάνω από στοίβες αποδείξεων κι εγώ να αναρωτιέμαι πως ξόδεψα τόσα χρήματα σε ρούχα το 2010 και φέτος δεν έχω ούτε καινούρια κάλτσα. Και ποιος νοιάστηκε για την κάλτσα, δεν έχει σημασία μια κάλτσα, δεν έχουν σημασία τα ρούχα, το ξέρω, δεν είμαι από αυτές τις επιφανειακές… αλλά να, είναι κάτι στιγμές ρε παιδί μου που σε πιάνει το παράπονο πάνω από την χαμένη κάλτσα. Ποιος είναι αυτός που μου στερεί τις κάλτσες μου;
Το ξέρω, φταίει κι ο μπαμπάς μου που ψήφιζε ΠΑ.ΣΟ.Κ, αλλά και ο μπαμπάς μου πια πήρε δώρο Πάσχα 5 ολόκληρα ευρώ και νοιώθει προδομένος, όχι γιατί πήρε τα 5 του (αυτά ίσως του άξιζαν για τα τόσα χρόνια που στήριζε τον σύντροφο Άκη), αλλά επειδή κάποια στιγμή πίστεψε ότι αυτό που γινόταν την δεκαετία που ήταν μάχιμος, ήταν σοσιαλισμός.
Μέχρι τις 2 μετρούσα αποδείξεις και μέχρι τις 4 σκεφτόμουν τι θα έκανα αν έχανα την δουλειά μου τώρα. Θα ήμουν ελεύθερη από μια δουλειά που δεν με καλύπτει ή θα ντρεπόμουν περισσότερο από όσο ντρέπομαι τώρα που δεν μπορώ να κάνω απόσβεση των χαμένων χρόνων μου στο Πολυτεχνείο;
Και σκέφτηκα τους φίλους μου, που πλέον δεν νοιώθουμε άβολα να λέμε ΄δεν θα βγω σήμερα, δεν έχω λεφτά΄ . Και στην αρχή είχε πλάκα που το είχαμε απενοχοποιήσει, αλλά τώρα σαν να τράβηξε περισσότερο από όσο πιστεύαμε. Και αυτό επίσης, που πιστεύαμε ότι θα αναθεωρήσουμε τις αξίες μας και μπλα, δεν νομίζω ότι τις αναθεώρησαν αυτοί που δεν τις είχαν ήδη αναθεωρημένες ή δεν ήταν ένα βήμα πριν τις αναθεωρήσουν. Οι υπόλοιποι φοβάμαι θα συνεχίσουν να ψηφίζουν τον Bruce Willis της πολιτικής και θα φιλούν το χέρι του σύγχρονου ευνουχισμένου Παπαφλέσσα.
Οι αποδείξεις μου λοιπόν είναι ΄πάνω-κάτω΄ 20.000 ευρώ (αφαίρεσα 1.000 ευρώ, μήπως έκανα κανένα λάθος και κλέψω το κράτος) και σε όποιον αρέσει!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου