Τετάρτη, 27 Απριλίου 2011

No new friend request...#friendship



Έχω γυρίσει από τη δουλειά, έχω φάει, έχω κάνει καφέ, μίλησα και λίγο με τη μαμά και έχω καθήσει στον καναπέ. Πάνε 2 ώρες από τότε όμως…
Ξεκίνησα με «ας ρίξω μια ματιά στο facebook», συνέχισα με «αχ, γύρισαν τα παιδιά από το ταξίδι! Ας δω τις photos τους» και μετά «like, like, like» και λίγο «comment, comment, comment» και «ααα ο Κώστας έχει σχολιάσει στο post της Ελένης», και «χμ έχω 3 game requests για FarmVille…ignore» και ακόμα λίγα «like, like, like” και «ας ακούσω κι αυτό το post του Κυριάκου» και «τέλειο!! like…I certainly do». Ανάβω τσιγάρο, το τρίτο από τη στιγμή που κάθησα. «ας αλλάξω status» «χμμ τι έχω στο μυαλό μου αυτή τη στιγμή?...η δουλειά μου είναι βλακεία, τα λεφτά είναι λίγα, βαριέμαι, θέλω γκόμενο, πρέπει να αρχίσω γυμναστήριο, να χάσω κανά κιλό…μπα ας κάνω post κανά τραγούδι». Κάτσε να «κάνω chat» με την Κική, είναι Online καιρό έχουμε να τα πούμε. Στο twitter μπήκα? Για κάτσε γιατί δεν το κατέχω κιόλα αυτό. Ναι μάλλον πρέπει να κάνω κάποιους “follow” να κάνω και κανά “tweet”. “Find friends”…βρες μου φίλους…που θα μου πάει θα το μάθω και αυτό. Τι ώρα πήγε? Ωχ 12 παρά είναι.  Νύσταξα λίγο…ε και αύριο μέρα είναι…
Σήμερα είναι αύριο, πάλι μετά τη δουλειά, δεν έχω κανονίσει κάτι. Δεν πειράζει χαλαρά, λίγο τηλεόραση…βλακείες έχει, θα μπω facebook. Διαβάζω τα comments και τα posts που έχουν κάνει οι friends μου τις ώρες που δεν ήμουν online. Νέες photos από εκδρομές, διακοπές, το γραφείο…κάποιος έκανε like σε μία photo από τις περσινές μας διακοπές. Ωραία ήταν. Όλοι οι friends μαζί κάνοντας comments από κοντά και κάνοντας like γελώντας ο ένας με τον άλλον…νομίζω θα κάνω poke στο Νίκο…το παιδί στο τραπέζι απέναντι, εμένα κοιτάει? Να του κάνω friend request? Και αν μου κάνει ignore? Φοβάμαι…θα του κάνω post ένα τραγούδι στο Profile του πρώτα και αν κάνει like, τότε θα πει ότι του αρέσω? Ίσως…ίσως τότε να μου κάνει αυτός friend request…ίσως…και αν όχι δεν τρέχει τίποτα…έχω 169 friends…δεν τον χρειάζομαι…
Σιγά σιγά τα «εισαγωγικά» έχουν εξαφανιστεί και εγώ έχω μπερδευτεί. Έχω φίλους ή friends, μου αρέσει ή κάνω like, μίλησα με την Κική ή κάναμε chat? Είμαι online ή μήπως όχι…
                                                                                                        Thank You M. Toutsie
                                                                         

1 σχόλιο: