Δευτέρα, 18 Απριλίου 2011

Wolfram, Wolfram, είσαι εδώ;


Σάββατο βράδυ στο Yoga Bala…. άκυρο, δεν ήμουν καν εκεί το Σάββατο, ούτε ο Wolfram φαντάζομαι…


Παρασκευή βράδυ λοιπόν στο Yoga Bala, τον είδα… ήταν εκεί ο Wolfram με τις όλες του τις μπούκλες και ένα περίεργο παντελόνι. Προσωπικά δεν τον έκανα μοντέλο κι εδώ θέλω να καταγγείλω την τρομερή αδικία εις βάρος των γυναικών-μοντέλων που πρέπει να είναι δίμετρες και άψογες, ενώ οι άντρες είναι γοητευτικοί ακόμα κι αν έχουν περίεργα ιδιαίτερη φάτσα και χωρίς να είναι πρώτο μπόι. Ομολογουμένως συμπαθέστατος και εύχαρις. Ο Καμαράκης είπε από μικροφώνου ότι είναι και καυτός κι εγώ τον πίστεψα!
Άρχισε να παίζει, κάπως περίεργα στην αρχή, με το περίεργα εννοώ ότι ένοιωσα ότι η μουσική του θα ταίριαζε σε έναν κάπως μεγαλύτερο χώρο, με ανθρώπους ήδη έτοιμους να χορέψoυν .Ο κόσμος ανακυκλωνόταν συνεχώς, δεν υπήρχε περίπτωση να μείνεις με τον ίδιο άνθρωπο δίπλα σου για περισσότερο από πέντε λεπτά. Έγινε πιο χορευτικός και πραγματικά καλός, ο κόσμος έδειχνε να έχει διάθεση, μέχρι που άρχισε να αλλάζει η αναλογία ανθρώπων που χορεύουν και αυτών που αράζουν έξω από το μαγαζί . Έκανε δυο σκαμπανεβάσματα, αλλά όλα αυτά είναι τόσο υποκειμενικά, ελπίζω αυτό που ένοιωσα εγώ ως κοιλιά να ήταν το peak για κάποιον άλλο. Κατά τις τέσσερις έγινε πολύ, πολύ καλός παίζοντας κομμάτια που απλά δεν περίμενες να ακούσεις! Μαζεύτηκε και ο κόσμος που άραζε έξω και άρχισε να τον στηρίζει περισσότερο, γιατί τι θέλει και ο ντιτζέης; Άνθρωπος είναι και έχει ανάγκη και αυτός την στήριξή του! Έφυγα λίγο πριν τον Bad Spencer που μου αρέσει σχεδόν πάντα, γιατί είχα να φτιάξω και ροξάκια το πρωί.
Ακολουθεί video της έναρξης, όπου ένας άσχετος βέβαια θα έλεγε ότι είμαι ηλίθια που δεν πάτησα το night mode και είναι όλα θεοσκότεινα. Εγώ θα απαντήσω απλά ότι σέβομαι την ιδιωτικότητα... Θα είναι χαζή δικαιολογία, γιατί είμαι πραγματικά ηλίθια που δεν πάτησα το night mode.

video


Σημείωση Νο1 : Παρασκευή βράδυ στο κέντρο της Αθήνας, γύρω στη 1 δεν είχε κίνηση. Και έβρισκες με ευκολία να παρκάρεις στου Ψυρρή. Απλά ελπίζω ο κόσμος να έχει φύγει για Πάσχα κάπου εξωτικά και να μην μένει κλεισμένος σπίτι με κατάθλιψη.
Σημείωση Νο2 : .Να πω επίσης ότι τα ποτά του μαγαζιού, τόσο την ώρα που έπινες, όσο και την μέρα μετά, δεν ήταν καθόλου ενοχλητικά… if you know what I mean

Σημείωση Νο3 : Τα ροξάκια ήταν μάπα.

2 σχόλια:

  1. πόσο δίκιο για τους άντρες-μοντέλα, μα πόσο δίκιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι που με πνίγει το δίκιο, από την εποχή που έλιωνα σόλες με το book παραμάσχαλα και να δέχομαι τις απορρίψεις την μια μετά την άλλη επειδή είμαι πολύ μεσογειακή! Τι να πεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή