Πέμπτη, 9 Ιουνίου 2011

Tick box




Μου αρέσει αυτό που γίνεται. Που αρχίσαμε όλοι να διαβάζουμε άρθρα και να τα ποστάρουμε αντί για μουσικά κομμάτια. Κάτι δείχνει αυτό, κακό δεν είναι…
Αυτό όμως που βλέπω σαν τάση τον τελευταίο ειδικά καιρό είναι κάτι που ξεκίνησε ύπουλα πέρυσι, συνεχίστηκε μεγαλόφωνα και αυθάδικα από τον Πάγκαλο και αφού πέσαμε πάνω του επειδή είναι  θρασύς και χοντρός, το συνεχίζουμε περισσότερο έντονα τελευταία.
Προσδίδουμε ανθρώπινα χαρακτηριστικά στον Έλληνα!
Ο Έλληνας είναι τεμπέλης, είναι φωνακλάς, είναι γκρινιάρης, αντιδραστικός, κουτσομπόλης, φοροφυγάς, κουτοπόνηρος.
Οι Ισπανοί είναι κοντοί; Οι Σουηδοί είναι ξανθοί; Οι Τσέχες είναι τόσο όμορφες πια; Μπορείς να βγάλεις στατιστικά αποτελέσματα για να αποφανθείς, αφού μιλάμε για γενετικά χαρακτηριστικά. Αλλά και πάλι μπαίνει και η υποκειμενικότητα στο παιχνίδι, αφού η ομορφιά και η ξανθοσύνη με ποιο δείκτη μετριούνται;
Μπαίνει στο DNA η πονηριά και η γκρίνια και αν ναι, μπορεί να μεταλλαχθεί με το πέρασμα των γενεών;
Υπάρχει μια λέξη που την ξεχνώ συνέχεια και πάντα την λέω περιφραστικά μέχρι να βρεθεί κάποιος να μου την θυμίσει. Και τώρα, μόλις έκλεισα το τηλέφωνο και μου θύμισαν ότι ψάχνω την λέξη «στερεότυπο». Άσχημο πράγμα να τα ακολουθείς...
Αυτό που ξέρω είναι ότι δεν είμαι τεμπέλα (όχι ιδιαίτερα δηλαδή, όχι περισσότερο από έναν Άγγλο φαντάζομαι). Ούτε οι γονείς μου μάλλον δεν είναι, μετά την σύνταξη συνεχώς σκάβουν έναν κήπο για να μένουν σε κίνηση -από συνήθεια- αντί να αράζουν και οι φίλοι μου δεν κλέβουν την εφορία (αλλά κλαίγονται που δεν έχουν λεφτά να την πληρώσουν).
Μερικοί άνθρωποι είναι τεμπέληδες, άλλοι είναι φωνακλάδες, μερικοί γκρινιάζουν, άλλοι κουτσομπολεύουν και αρκετοί δεν πληρώνουν φόρους… παντού! Μερικοί άνθρωποι είναι ξανθοί, μερικοί είναι κοντοί, κάποιοι είναι όμορφοι, αρκετοί ψηφίζουν ηλιθιωδώς… παντού!
Ο καλός μου Felipe Reyes είναι 2.06, γιατί να μπαίνει στο κουτάκι των Ισπανών – κοντών;  Δεν χωράει! Όπως δεν χωράμε και όλοι στα κουτάκια που μας βάζουν όσοι μπορούν να γράφουν και να μιλάνε σε μέσα με πολλούς αποδέκτες. Δεν στριμώχνομαι για κανέναν κάπου που δεν χωράω και ας με λένε γλωσσού!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου