Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2012

Austra - Spellwork (video)



New Austra video for 'Spellwork' from their debut album Feel It Break, out now on Domino. Directed by Yelena Yemchuk.
Κοκκινοσκουφίτσες μάγισσες που μετά γίνονται μαυροφορούσες και χορεύουν σε δάσος μέσα σε καπνούς σαν αυτούς που σου πετάνε στο Λάμδα και κάνεις εσύ ότι χάνεσαι και βυθίζεσαι, ένα μαύρο άλογο και η ξανθιά να χορεύει κάπως άτσαλα αν με ρωτάς , μετά η ξανθιά βουτάει το κεφάλι της σε έναν κουβά με νερό - το έκανα κι εγώ όταν ήμουν μικρή και με έπαιρναν με το ζόρι οι γονείς μου στο εξοχικό, αλλά εγώ μάλλον προσπαθούσα να αυτοκτονήσω από βαρεμάρα έτσι, δεν τα κατάφερα προφανώς, αλλά η ξανθιά μάλλον τα κατάφερε γιατί την μεταφέρει ένας μαυροφορεμένος με λουλούδια στη μούρη του, μετά κάτι γκόμενες με άσπρα σκουφάκια και η ξανθιά τρώνε ηδονικά καρπούζι χωρίς να τις νοιάζει που φοράνε λευκά και θα γίνουν χάλια. Αυτό. Δεν το έχω με τους συμβολισμούς καθόλου όμως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου