Δευτέρα, 2 Ιανουαρίου 2012

Dalloway's Streap Tease!



Το πρώτο post της χρονιάς δεν θα είναι μουσικό.
Θα είναι αυστηρά προσωπικό! Προσωπικό όχι τύπου Λαμπίρη, αλλά τύπου Έλενα Κατρίτση, έντεχνα κουτσομπολίστικο…
Το blog ξεκίνησε όχι ως ανάγκη να γίνω λόκαλ σελέμπριτι και να παίζω σφαλιάρες με τα κουλ τυπάκια Αθηνών και περιχώρων. Ξεκίνησε ως ανάγκη να εκτεθώ σε κόσμο που δεν ξέρω, χωρίς να σκέφτομαι την κριτική. Οι φίλοι μου είναι λίγοι, ονόματα και φυσιογνωμίες δεν συγκρατώ εύκολα με αποτέλεσμα σε συνδυασμό με την φυσική μου ροπή προς τον κυνισμό (που σκατά φυσική ροπή είναι, μασκαρεμένη ανασφάλεια του κερατά την λες) να φαίνομαι ξινή και σνομπ. Πράγματα που πραγματικά αγαπώ να κάνω δεν τα εκθέτω άμεσα γιατί φοβάμαι την κριτική (που και για αυτό φταίει η μάνα μου, αλλά σε αυτή την ηλικία που είμαι θα έπρεπε να το έχω ξεπεράσει). Το να μιλάω ως ο εαυτός μου σε ανθρώπους που δεν γνωρίζω, χωρίς να σκέφτομαι ή να με ενδιαφέρει η εικόνα που δίνω είναι πολύ σημαντικό βήμα για να μπορέσω να πετάξω από πάνω μου ανασφάλειες και να ανοιχτώ. Και αυτό είναι ένα βήμα που κάνω μέσω του blog.
Αποφεύγω να ανεβάζω συνοδευτικά κείμενα της μουσικής που προτείνω, όχι γιατί δεν έχω άποψη για αυτό που ακούω, αλλά γιατί έχω μια τάση να αντιδρώ σε ότι μου πλασάρεται ως καλό ή κακό, γενικά αντιδρώ στα κηρύγματα και στα ξερολίσματα. Δεν θεωρώ ότι κάνω τίποτα σημαντικό, απλά έχω τον χρόνο να παρακολουθώ άλλα blogs και καλλιτέχνες που μου αρέσουν και αν τυχαίνει να έχουμε το ίδιο μουσικό γούστο, μπορώ να σε βοηθήσω συγκεντρώνοντας ότι πιστεύω ότι θα σου άρεσε, σε μια σελίδα.
Η μουσική για εμένα δεν είναι ότι πιο σημαντικό μπορεί να σου συμβεί, αλλά είναι ένα ωραίο ρούχο για να ντύνεις τις στιγμές σου. Δεν έχει σημασία ποιος σου βάζει να ακούσεις την μουσική, είναι χαζό να ακούς τις βεβαιότητες περί αισθητικής ενός dj ή ενός blogger, σημασία έχει αυτό που ακούς να σε κάνει να νοιώθεις… το οτιδήποτε, ανεξάρτητα από ποιόν βγαίνει η μουσική!
Αυτό που γενικά θέλω να πω είναι ένα μεγάλο ασιχτίρ σε όσους θέλουν να σε βάζουν σε καλούπια και να σε ψαρώνουν κάνοντας να αμφισβητείς τον εαυτό σου! Και το γενικεύω λέγοντας ότι γενικά ζούμε δύσκολα και πιθανότατα να ζήσουμε δυσκολότερα, αλλά το σημαντικότερο σε όλο αυτό που έρχεται είναι να νοιώθεις καλά με τις επιλογές σου και να μην επιτρέπεις σε κανέναν να σε τοποθετεί όχι εκεί που πρέπει, αλλά εκεί που βολεύει!
Και τώρα θα μου πεις, χέστηκα κοπελιά και να πας να τα γράψεις στα απομνημονεύματα σου που δεν θα τα διαβάσει κανένας, αλλά πιθανότατα έχεις κάνει το λάθος και διάβασες τα πάντα μέχρι τώρα, οπότε…. Χα!
Να είναι αυτή η καλύτερη χρονιά σου και να στοχεύεις ψηλά χωρίς να κάνεις τον σταυρό και να λες «Δόξα τω Θεώ», γιατί πιθανότατα δεν υπάρχει και θα φας μεγάλη ήττα αν οι Μάγια είχαν δίκιο για το 2012!
ps: Μόλις παραιτήθηκα από την δουλειά μου, οπότε αν οι Μάγια είχαν τελικά άδικο είναι μεγάλη μαλακία και πιθανότατα σε λίγο καιρό να σου ζητήσω φαγητό… μην μου δώσεις… κάνω διατροφή!

4 σχόλια:

  1. Να σου πω ότι σ'αγαπάμε "for being yourself", να σου πω να μην μασάς για το θέμα δουλειάς (been there, done that, έκλεισα χρόνο άνεργος επισήμως) και τέλος να σου πω ότι σοφότερη προτροπή για κάποιον απ' το να είναι ο εαυτός του δεν υπάρχει.
    Και χαίρομαι που είσαι... εσύ.
    Καλή συνέχεια και να ξέρεις ότι θα (προσπαθήσω να) περνάω πιο συχνά από εδώ για ένα "τζα"!
    Happy & exciting 2012!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ολα θα πανε καλα!charming as ever, mrs! j

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου άρεσε πολύ το "να μην επιτρέπεις σε κανέναν να σε τοποθετεί όχι εκεί που πρέπει, αλλά εκεί που βολεύει" και σε θαυμάζω που είσαι εσύ!
    Love ya!

    ΑπάντησηΔιαγραφή