Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2012

The Golden Filter - Age of Consent (New Order cover)


Το περιοδικό MOJO μάζεψε κόσμο (Biosphere, Fujiya & Miyagi, Walls, the Golden Filter, Errors κ.α) να κάνει covers κομματιών των New Order. Μου άρεσε το cover του "Age Of Consent" από Golden Filter... γενικά μου αρέσουν οι Golden Filter γιατί θα μπορούσαν να είναι Σκανδιναβοί (δεν είναι όμως, είναι Αμερικάνοι, βέβαια η τραγουδίστρια γεννήθηκε Αυστραλία) , μου φαίνονται δηλαδή κάπως spooky και μου αρέσει πολύ να ακούω την μουσική τους όπως μου αρέσει να βλέπω το Paranormal Activity, που ξέρω ρε παιδί μου ότι θα ψιλοτρομάξω, αλλά δεν με νοιάζει γιατί το κάνω για το feeling... άλλοι βλέπουν τσόντες, εγώ προτιμώ να ακούω Golden Filter...

Age Of Consent by The Golden Filter on Grooveshark

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου