Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2012

Phil Collins - In the Air Tonight (Cosmo Black Remix)


Σαν να έχω την εικόνα σου: βλέπεις το post με τον Phil Collins και λες "Wtf woman! Phil Collins?"... Τον Phil Collins τον αγαπώ βαθιά με μια αγάπη ανιδιοτελή που ξεκίνησε από την πρώτη φορά που είδα video-photo του (αρχικά γιατί μοιάζει τρομερά με τον θείο μου τον Λάμπρο). Μου άρεσαν οι Genesis, μου άρεσε και μόνος του, μου αρέσει η φωνή του, μου αρέσει το σουλούπι του. Δεν με νοιάζει που με κοροϊδεύουν, αγαπάω και αδιαφορώ! Το remix αυτό, ανεξαρτήτως του αν σου αρέσει ο Phil Collins είναι πάρα πολύ καλό, ο Cosmo Black που είναι φυσικά Αυστραλός έδειξε μεγάλη αγάπη στον Phil και για αυτό και μόνο τον θεωρώ φίλο.

             Phil Collins - In the Air Tonight (Cosmo Black Remix) by Cosmo Black

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου