Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2012

Storm Queen - Look Right Through (Aeroplane remix)


 Ξεκινάς από ένα τόσο καλό κομμάτι, δεν μπορείς να κάνεις κάτι τόσο τραγικό ώστε να το καταστρέψεις. Είχαμε ακούσει του Dimitri From Paris που μου άρεσε πολύ, αλλά περίμενα πολύ αυτό του Aeroplane γιατί μαζί του -όπως και με τον Magician- έχω τα πάνω και τα κάτω μου. Περίμενα και το remix τους στους Rapture, αλλά ήταν "όχι καλό"... Μου αρέσει, το περιγράφουν ως a driving Nu-House remix with a knowing nod to Kraftwerk και εντάξει, αυτό είναι. Αισθάνομαι επίσης να σας πω ότι ανέλαβα χρέη διαχειρίστριας στην πολυκατοικία και έχω γενικά μια ανάγκη να τακτοποιώ καταστάσεις. Στα πλαίσια αυτής μου της ανάγκης λοιπόν σκέφτομαι να του στείλω ένα mail όπου θα του ζητώ να ρίξει νερό στο κρασί του και να τα ξαναβρεί με τον άλλο, γιατί αμαρτία είναι και τα δυο καλά παιδιά είναι και δεν θα έπρεπε να υπάρχει διχόνοια. Αυτά.

              Storm Queen - Look Right Through (Aeroplane Remix) by Defected Records

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου