Δευτέρα, 9 Ιανουαρίου 2012

Trust - Bulbform



Η drummer των Austra Maya Postepski και ο φίλος της Robert Alfons (δεν ξέρω αν είναι γκόμενος, φίλο πάντως τον λέει... βέβαια και εγώ στην μάνα μου όλους τους γκόμενους φίλους τους έλεγα... βέβαια μπορεί να είναι gay και να είναι πράγματι φίλοι, ή να είναι straight και να είναι φίλοι -οπότε λογικά θα είναι άσχημος, γιατί εγώ για να είμαι ειλικρινής δεν πολυπιστεύω στην φιλία straight άντρα- straight γυναίκας, αν και έχω δυο πολύ καλούς straight φίλους, που δεν είναι καθόλου άσχημοι, αλλά αυτοί δεν πιάνονται γιατί τους ξέρω από τα 8 μου), τέλος πάντων, αυτοί οι δυο λοιπόν φτιάξανε τους Trust. Μακάρι πάντως να μην είναι γκόμενοι, γιατί αν χωρίσουν λογικά θα διαλυθούν και οι Trust...
Το video πάντως δεν είναι και κανένα αριστούργημα, το κομμάτι όμως είναι πολύ καλό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου