Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2012

Softwar - This Time Around EP


 Softwar are 2 body builders from Sydney - Myles Du Chateau & Jeremy Lloyd - and they HAVE FINALLY finished their EP on Future Classic called 'This Time Around'. Tο αγαπημένο μου είναι το "This Time Around" που δεν έχει και κανέναν πολύπλοκο και βαθύ στίχο, μόνο το 'you got me feeling real good this time around'... που τι άλλο θέλεις να ακούσεις δηλαδή, βέβαια, αν ήμουν γκόμενα τους θα ρωτούσα, "τι εννοείς this time around, μήπως θα έπρεπε να το κάνεις λίγο πιο γενικό"; Μετά θα είχαμε έναν τεράστιο καβγά, θα χωρίζαμε και πολλά χρόνια μετά, όταν η μικρή μου κόρη θα άκουγε το κομμάτι, εγώ θα δάκρυζα κρυφά ενώ θα έπλενα τα πιάτα. Η μικρή θα με ρωτούσε γιατί κλαίω και εγώ θα της έλεγα ότι ένα σκουπιδάκι μπήκε στο μάτι μου και ότι θα μου περάσει... αλλά περνάει ποτέ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου