Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2012

Clock Opera - Man Made (video)


Α μωρέ, αυτοί οι Clock Opera όλο τρυφερά videos κάνουν. Δηλαδή και το Once And For All αν το σκεφτώ πολύ έντονα τώρα, τα μπήζω τα κλάματα στο ρελαντί με χαρακτηριστική ευκολία. Είναι ένα ωραιότατο κορίτσι που κάνει παρέα σε ένα ηλικιωμένο gay ζευγάρι... υποθέτω δηλαδή ότι είναι ζευγάρι, βέβαια τα αγόρια στη Συρία πχ πιάνονται χέρι χέρι χωρίς να σημαίνει ότι είναι ομοφυλόφιλοι, απλά είναι φίλοι... τέλος πάντων, εγώ πιστεύω ότι είναι ζευγάρι. Φοράει το μουστάκι της, γιατί είναι και μεγάλη fan του μακαρίτη του Mercury (Freddie forever), βάζει τα rollers της, που εγώ ακόμα να βρω παρέα μπας και βάλουμε τα σορτσάκια μας και βγούμε στην παραλιακή με τα rollers, γιατί ποιό το νόημα να έχεις ξανθά μαλλιά και να μένεις στην παραλία αν δεν κάνεις rollers... σωστά, δεν έχω καν ξανθά μαλλιά. Τους παίρνει με τις αναπηρικές τους και τους πάει βόλτα στην παραλία, όπου βέβαια τους παρατάει εκεί που σκάει το κύμα και πάει να βρει το γκομενάκι της που είναι ένα αγόρι που φοράει φούστα και μολύβι στα μάτια, αλλά η φούστα δεν είναι και τόσο της ηλικίας του, θα μπορούσε να διαλέξει κάτι πολύ καλύτερο. Αφού παίξουν και κάνουν διάφορα που κάνουν αυτά τα εναλλακτικά ζευγάρια στις σχέσεις τους, κάθονται στην τηλεόραση και βλέπουν ταινία με το ηλικιωμένο ζευγάρι να φιλιέται, να πιάνονται από τα χέρια και στο τέλος τις αναπηρικές καρέκλες αναποδογυρισμένες πάνω στο κύμα, που εγώ από την αρχή είχα τις επιφυλάξεις μου για αυτή την εκδρομή, αλλά τέλος πάντων. Το video ωστόσο μου έδωσε την καταπληκτική ιδέα να φτιάξω κρέπες σήμερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου