Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2012

Cosmo Black - Blind ( Edwin Van Cleef remix)


Ο Cosmo Black είναι εκείνο το αυστραλιανό τυπόνι που έκανε την ρεμιξάρα στον Phil. Τι έννοείς ποιον Phil; Ένας είναι ο Phil. O Phil o Collins. Έτσι αυτομάτως είμαι fan του Cosmo Black και φίλη του στενή αν ποτέ θελήσει να μου εμπιστευτεί τα ντέρτια του. Άκου το remix από Edwin Van Cleef, επειδή ήθελα να βάλω και το ευρωπαϊκό στοιχείο στο ποστ, για να μην ξεχνάμε που ανήκουμε... να το και το πολιτικό το μήνυμα. Και μην μου πεις ότι είναι Εγγλέζος και αυτοί είναι αντιευρωπαϊστές, γιατί πες το μου τώρα ότι το van Cleef είναι το αντίστοιχο Παπαδόπουλος για την Αγγλία... σε παρακαλώ κούκλα μου, αντιευρωπαϊστές την στιγμή που έχουν μαζέψει όλες τις φυλές της Ευρώπης... τσουπ κι άλλο πολιτικό μήνυμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου