Πέμπτη, 8 Μαρτίου 2012

Keep Shelly In Athens - Our Own Dream (video)


Keep Shelly in Athens - Our Own Dream from Thanasis Tsimpinis on Vimeo.


Είναι ένα ζευγάρι που τα κάνει όλα μαζί. Σεξ (εντάξει, λογικό), κοιτάζουν μαζί ( ο ένας τον άλλο παιδί μου), διαβάζουν μαζί ( σε βιβλιοθήκη που έχει και σκάλα, πολύ θα μου άρεσε αυτό, να έχει σκάλα η βιβλιοθήκη μου και εγώ να θέλω πάντα βιβλία από το πάνω ράφι, αλλά τι να κάνω που με πιάνει και ίλιγγος, άσε δεν θα διαβάσω σήμερα), κάνουν μπάνιο μαζί ( είχα τέτοιο ξύλινο ραφάκι για την μπανιέρα, που βάζεις κεριά και διάφορα, αλλά γκρεμίσαμε την μπανιέρα και φτιάξαμε ντουσιέρα- ντουζιέρα, είναι πιο οικολογικό και μίνιμαλ... καταλαβαίνεις), τρώνε τούρτα μαζί ( που εγώ το φαγητό μου σπανια το μοιράζομαι, δηλαδή πρέπει να με πετύχεις σε καλή διάθεση και να μην πεινάω πολύ), γενικά αγαπιούνται πολύ πωςνασουτοπω, αλλά μαζί τους είναι και η τραγουδίστρια, ντυμένη στα λευκά, με πολύ ωραίο μαλλί, αλλά κρύβεται και το ένα μάτι, το άλλο που φαίνεται με τρομάζει λίγο, αλλά η δική μου ερμηνεία είναι η εξής: να δεις που αυτή θα είναι η πρώην που θα έχει στοιχειώσει το σπίτι και έχει αυτό το τρελό βλέμμα, γιατί όπως όλοι ξέρουμε οι πρώην είναι τρελοί. Period.

2 σχόλια:

  1. best review EVER. σ αγαπω!

    θανασης τ.
    ο σκηνοθετης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :P Συγχαρητήρια για τη δουλειά σου, πολύ χαίρομαι που γίνεται χαμός στα blogs. Ωραίος τίτλος πάντως για το video θα ήταν "Τι τα θες, όλα από τη ζωή βγαλμένα"... λέω εγώ τώρα... σε περίπτωση ρε παιδί μου που σε ρωτήσουν αυτοί οι ξένοι που είναι περίεργοι. Στα ελληνικά να τους το πεις, να κάνουν google translate και να δούνε "what the want, all plucked from life".

    ΑπάντησηΔιαγραφή