Τρίτη, 10 Απριλίου 2012

Feist - Bittersweet Memories (video)



Σήμερα είναι η μέρα της ωορρηξίας μου. Η μέρα που ένας σκασμός ορμόνες σουλατσάρουν στο θείο κορμί μου ουρλιάζοντας ότι η μήτρα μου μαζί με την μάνα μου πιστεύουν ότι είμαι κι εγώ έτοιμη να γίνω μάνα. Μέρες σαν αυτή είμαι περισσότερο αλλόκοτη από τις υπόλοιπες μέρες... τρίβομαι σαν γάτα και έχω συναισθηματικές εναλλαγές (καμία φορά πετάγεται και κανένα σπυράκι και πρήζομαι λίγο, αλλά δεν είναι του παρόντος). Σήμερα λοιπόν, ούσα σε αυτή την κατάσταση, βλέπω το video της Feist, που δεν είναι ακριβώς της Feist, αφού δεν έχει ούτε ένα πλάνο της, αλλά το σκηνοθέτησε η Hollie Singer παίρνοντας φωτογραφίες της φωτογράφου Irina Werner με θέμα “Back To The Future”, όπου ουσιαστικά έχει πάρει παιδικές και νεανικές φωτογραφίες ανθρώπων και τις επανέλαβε με ακρίβεια αρκετά χρόνια μετά. Η Feist θεώρησε ότι αυτό ταιριάζει στο Bittersweet Memories, εγώ πιστεύω ότι δεν σου φέρνει κάτι γλυκόπικρο, σου φέρνει κάτι πικρό, τέλος. Γιατί μαλάκα μου βλέπεις τα χρόνια να περνάνε και σκέφτεσαι ότι αν ήθελε να βάλει αυτή η Irina άλλη μια φωτό άλλα τόσα χρόνια μετά δεν θα μπορούσε, γιατί μερικοί από αυτούς θα έχουν πεθάνει. Γιατί όλοι θα πεθάνουμε και Θεέ μου, είναι τόσο τρομερό και άδικο και δεν θα έπρεπε να συμβαίνει, αλλά συμβαίνει και επιτέλους ποιός μας έχει βάλει σε αυτό το στημένο παιχνίδι της Ζωής που παίζεις χωρίς να το έχεις επιλέξει και χωρίς να ξέρεις τους όρους, αλλά βάζεις εσύ ψυχαναγκαστικούς όρους στη ζωή σου και το μόνο σίγουρο σε όλο αυτό είναι ότι τελικά θα πεθάνεις, γιατί όλοι θα πεθάνουμε και αυτοί που αγαπάς και αυτοί που σου είναι αδιάφοροι, πόσο τραγική είναι η ζωή και το τέλος της... Πόσο πιο βολικό θα ήταν αν απλά στην ωορρηξία μας είχαμε κάβλες...

4 σχόλια:

  1. Πόση σοφία, Θεέ μου!
    υγ: γιατί να μην σε γνωρίσω κάτι δεκαετίες πριν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεκαετίες πριν θα παίζαμε με τα lego μας. Πιθανότατα να σε χτυπούσα στο κεφάλι και να σου έπαιρνα και τα δικά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δηλαδή θ'αρχίζαμε τις πρόβες για την ενήλικη ζωή μας τόσο νωρίς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή