Παρασκευή, 25 Μαΐου 2012

Blood Orange - I'm Sorry We Lied (video)



Κοίτα να δεις φάση. Είναι αυτός με την μηχανή του (ώπα κάποιος τον σέρνει ματωμένο) και είναι και αυτή και την χαϊδολογάει, μπορεί να είναι και σέξυ αυτό, δεν ξέρω, μάλλον είναι σέξυ γιατί την πήρε μαζί του για βόλτα. Μετά πήγαν για μιλκσέικ και έκαναν αυτά τα ηλίθια παιχνίδια με τα μαχαίρια, που βάζεις πολύ πολύ γρήγορα το μαχαίρι ανάμεσα στα δάχτυλά σου, μια φορά το είχα κάνει με μολύβι και έχω ακόμα σημάδι από την μύτη του μολυβιού που καρφώθηκε στο δάχτυλο, έχω και στο ένα μπούτι σημάδι από μολύβι, έπεφτε από το θρανίο και έκλεισα τα πόδια μου για να το πιάσω και χώθηκε μέσα στο μπούτι μου, εκεί να δεις κλάμα και κακό, αλλά μετά μου πέρασε γιατί με χάιδεψε ο Κωστάκης, οπότε χαλάλι το σημάδι, χαλάλι και το μολύβι. Μετά πήγαν για χορό (ώπα, πάλι τον σέρνουν) , μετά χαμουρεύονται σε έναν καναπέ (αλλά τον σέρνουν πάλι και αυτό δεν μου αρέσει καθόλου), ενώ αυτός παίζει ηλεκτρονικά αυτή κάπου τηλεφωνά, οπότε η υπόθεση αρχίζει να βρωμάει, βγάζουν φωτογραφίες, πάνε στο δωμάτιο της και του αρχίζει τα παιχνίδια, αλλά κάπου εκεί είναι κρυμμένος κάποιος που θα ήθελε να μοιάζει με τον Johnny τον Depp, αλλά μπα, του τρίβεται αυτή, του τρίβεται και μπαίνει μέσα αυτός ο ας τον πούμε Dohnny Jepp και τον μπουζουριάζει και δως του και πάρτου. Ξινά του βγήκαν οι χοροί και τα παιχνίδια σου το λέω, αφού ο Jepp τον μαχαίρωσε. Και το τσουλί όχι μόνο καθαρίζει τα αίματα, αλλά βοηθάει και τον Jepp να τον θάψουν κάπου στις ερημιές. Και όλα αυτά για να του πάρουν την μηχανή. Εδώ θα μου πεις έχουν σκοτώσει και βιάσει γριές για εκατό ευρώ. Σε τι κόσμο ζούμε Θέ-μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου